Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 9, 2011

sik taok apa mok di engkah tokk -.-'

assalammualaikum (sik jawab dosa tokk )

sebenanya , aku datang ke blog tok just nak ngator jak baa , tapi nak ? tangan aku tok rengat nak post something tapi siktaok apa mok di post yaa . yaa laa aku heran laa juak . HAHAHA !


oke aww . aku nak cerita tentang someone laa . hee :) . budak tok comei taok sik ? suka ku diat nya bergamba . cun gegilak style nya baa . hee :) .





ada sik tengok budak di atas yaa ? aaa . yha budak nya . kiud ho ? hee :) . nama nya mymie . tapi ku tunggah nya MONSTER , HAHAHA ! ;D . suka suki ku nanga style nya bergamba . adehh . umo nya 15teen juak sama dengan saya . hee :) . tapi dia diam dekat KUCHING sik silap aku . hee :) . tapi ou , his TAKEN baa . not SOLO lagii :P . werkk ! sikda kesempatan laa untuk kau wahai bujang-2 yang ingin mengorat diya . HAHAHA ! first cry monster tokk 20.05.1996 . adehh . tua gik kitak deng . hee ^^ . HAHA ! nya tokk minat gegilak dengan ELMO arn COOKIES MONSTER yaa . patut laa nama nya MYMIE MONSTERRAWK ou ? wewewe ><' . ya jak laa mek ceta tentang kitak dengg :)

bavaii :) . saya off my blog dulukk . selamat tengahari :)

1 comment:

  1. menaa yaaa, kmk pun suka juak ga pic nya, ng kacak gla babi. heheheehhe

    ReplyDelete