Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 1, 2011

larian 1 malaysia 1 sukan ~

assalammualaikum ^^

adehh adehh . capik doe berekot cya 2km dari musin Taman Bintang baa . aiyoyo . tapi best dooe . macam2 jak kerja mekurang . urg senam robik mekurang kiak kaong jak . HAHA ! nasib cikgu sik marah ou ? adehhh . hihi :) .tapi gerenti ada jak kenangan aku dengan MR.E dalam sehari baa . adohh syggg ! HAHA ! pa gik ? macam2 laa kerja mekurg . oukk laa . aku tek ada ekot urg main bola jaring . ecehh ! jadi GD dengan GS aku lokk . mekurang berlawan dengan sidak fom2 . adoii . kalah entam sidak . sidak yaa main ngakal taok sik ? CIBS ! huhu . mekurang oleh 0 tapi sidak 5 . nakpo nak pyo lak ? HAHAHA ! kalah oleh sidak kecik tokk . sikpa sikpa . yha just permaina jak baa . hehe . k suka suki tokk ea . hee :) . adehh . i upload picture tadikk . wehee ^^

 
my number 0409 !

TOK KAMSIAH !

 
ini saya ! XD

WAKTU PAGI TEK . sebelom berekot musin TB ,

adehh ,. saya lagi :)

yayyah , kamsiah & amoii

yayyah , kamsiah & amoii

me n yayyah (my besties ! )

yayyah , kamsiah n amoii

kamsiah & sopia

aaaaaaaaa ! tok laa nya picture nok di amik mekrang . AHAH ! banyak sebenanya tapi dalam tepon sopia yaa . akai indai . baa . yhajaklokk . kbye . LOVE you mr.E n you all :)

0 comments:

Post a Comment