Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 22, 2011

miss him :(

assalamualaikum :)


hai hai . pakaba takurang ? lamak dah sik nenga cerita takurang ea , yerhh . AKU BORING LALU TOKK ! *TUMPANG LALU LOKK ! HAHAH ! pajaklaaa .


eshh ~ arietok hari jumaat . hari gerenti hari nok paling aku bencik ba . sebab .......... aku gerenti berpisah dengan laki ku selama 2 HARI ! gerenti pun . tok ku suka nenga ea . adeh adehhh . aku nang boring baa ,. dah laa nya balit kampung nyaa , dah laa kampung nya yaa sikda line, ada pun just 2 atau 1 bar jakk . yhaa ku suka nenga ea ,. HAHA ! pahal ka ? KALI GILO ! hahaha !


adeh adehh . AYG RINDU BAA DENGAN BIE TOKK ! PAHAL LAA UMAH KOE JAOH LAK ! EEE . DAH LAA MUN KAU KAT KAMPUNG KAU GERENTI SIK AKAN MEGANG HANDPHONE KOE YAA ! GERENTI KOE SI MEGANG PUN NAK ! TOK KU SUKA NINGA NYAKK ! haha


d nemu nyak wai wahai MOHD SHAHNIERZAL BIN SAHRIEL ! HAHA ! aku rindu sama kau , sayang kamu . yerhhh . papajak laa ! dibah tokk picture laki aku !


sori ! his mine oke ! amik nya dari aku , tampa palak lakk . ! HAHA ! sik handsome nya nak ? yahh . ada ku kesahh . aku sik kesah nya handsome kaa sik kaa ? hal aku laa . janji HATI nya handsome pokk ! yha jakk mintakk kuu . sebenarnya , , , aku rindu dengan bujang yaa . dah laa sikda hanta txt dengan aku . sombong laa kau tekk . puii sial ! HAHA  XD . miss you damn much bongokk . HAHA ! <3 youu :)

kbye ! LOVE YOU BIE ! hehe :)

*malu kami wai . :P 

kbye ^^

0 comments:

Post a Comment