Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 22, 2011

happy !

assalammualaikum :)

hye dear :) pakaba ? HAHA ! adehh . im want to tell you some story ? *whathehell ! HAHA . 

udah udah . aku sik pande speaking oke . so aku klaka melayu sahaja :)


so happy gegilakk laa der . lepak dengan nya dalam bilik rehat . apuu . so romantik der . bagus wak pejai yaa sakit tek. apat juak ku duduk berduaan dengan eyjal .awwww <3 . suka kamek sayanggg :)

eyjal : naa , besar tok jak laa umah takduak kelak k .
aku : mmmm . mana jak .
eyjal : cukup laa yaa . anak takduak tapok lak jemari , tuak kat katil . HAHA .
aku : HAHA ! gila laa . aku mana jak . jamban cne tempatt? blkg umh ou .
eyjal : sikboh berjamban, g pasa mun maok mandik. just bayar 2osen jak baa. HAHA!
aku : ouk laa . jimat duit ohh . sik lah bayar bnyk lak . HAHA .

nang best laa time yaa . sa nak mendirikan umah bebena jak mekduak ea . HAHA !


OPSS ! pejai . hope kau sihat sihat k :) . boh lupak makan ubat . len kali masok dalam bilik rehat agik . aku mok dating dengan sayang aku . haha . sikda laa pejai . hope kau makin sihat . kurangkan gilak benda pelik di polah kau ea. makan ubat , jangan sik makan . sian nanga memek sikda geng dalam kelas ea . haha . engat ey jai :)

bahbah , yhajak . kbye . sayang kekitak gegilak wahai kabansssssssss ^^

to my sayang : ILYSM <3 

0 comments:

Post a Comment