Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 7, 2012

new post ;D

aaaaaaaa . lamak aku sik ngepost dalam blog oh ? aaaaasyik dalam facebook jak HAHA ! aku sebenanya maok cerita something . maok taok ? be quite . haha ;D 

2012 aku dah masok Tingkatan 4 . terkejut wohh dah masok form4 dah . dolok orang madah 'agik kecik ina tok' kinektok' dah besar dah kau nak ? form bapa? 5 ka ?' orang salu madah aku form5 haha -.- aku agik form4 laa . aku taok laa badan aku besar nak boh gia aeee :) hehe . and start tahun tok aku mulakan hidup baru and buku baru and tajuk baru . yahh ! ko haderr ? lelah dah aku ngerepak endak taok apa agik tok haha . 


 ada tangga anniversary atas ya ? *mun sik nampak sah butak hehe #kidding :P .
taok sik takurang ? aku dah break dengan orang yang aku sayang . and kinektok nya sikmok bertegor dengan aku gik , senyum dengan aku gik , berkawan dengan aku gik sebab nya madah pitok dengan aku ' kau molah hal kau , aku molah hal aku pun , eboh kau gago hal aku gk , kau gago hal kedirik jak' hmm ;( hampa asa hati aku huhu :( sik lamak agik setahun mekduak baa . 6 hari agik mekduak nak setahun . hmm ;/ dah sikda jodoh padah orang nak . sikpa . aku redha :( and aku salu tanyak dengan geng aku pitok ' cayak sik takurang yang ejai agik sayang dengan aku?' sidak ya jawab ' agik laa ' aku jawab ' sikpat di cayak 100% kohhh ' sidak ya alu diam . hmm . aku hanya mampu bersabar Ya Allah :) suatu hari kelak nya akan datang untuk bercakap dengan aku :') amin . and aku biarkan benda yaa didalam blog aku sebagai kenangan :)

and i have new boy HAHA ;D #bulak jak -.- . maok taok sapa ? tapi meak tok aku belom tackle laa haha ;D muka nya sebijik upa muka budak tok . jap jap aku upload pict nyaa hehe 


ada tengok picture ya ? aaa . ya Aiman Rahman laa . haha ! yang di maksudkan Leonardo Cyrus . hee :) ya bruk nama meak di minat aku tapi muka nya sebijik dengan Aiman Rahman baa . huhu . first time aku temu dengan nya Ya Allah , handsome gila babengg lorr , jatuh cinta terus aku dengannya baa . ahah ! tapi nya mudak agik dari aku 15 umor yaa . sikpa , setahun jak yaa . haha . 


wana yaa baju nya first time temu dekat aku rah sekolah aku . hee :) indah nya dunia akuuu HAHAHA ! dah laa nya kirim salam dengan aku gik ehh . awwwwsss cair aku doee HAHA ! mimpi indah aku malam tokk . yeahh \m/

udah udah . aku dah tak ade idea lagi . so? sweet dream friend ;D follow aku erkk , i follow you back . hehe . iloveyouuuuuu all <3

0 comments:

Post a Comment