Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 1, 2012

malam yang indah .

heyheyhey. aku dah jatoh cinta HAHA ;D pa di ngerepak ku tok oh . haha . aku ingin menceritakan tentang sesuatu yang sungguh membuat hati aku JATOH CINTA KEMBALI , HIHI. aku nak memendekkan lokk , begini cerita nya, pada pukol 8.07 eyjal anta text dekat ku and aku terus blur haha ! kan paloi bunyi akuu . #LALALA ADAKUKESAH HAHA ;D dalam mekduak kolling-2 yaa nya salu berik soalan diluar akal , haha maksud ku soalan yang sikda dalam fikiran aku , haha ! baka tuk . apuuu . ngee ' rindu ku dengan kau, iloveyou,' adehh . molah aku tetak nya madah gya taok sik ? haha . dalam mekduak otp tek nak, aku salu tetak , and eyjal salu madah aku SERIES tok , aku jawab OKE , AKU SERIES JUAK.HAHA . ee nak ka paloi aku tok , udah ada di depan mata, sikmok aku meluahkan nak ? eshh . MALU BAA KAMEKKKKKK, HAHA! dalam mekduak klaka tek ada ku nyumpah nya , ngee , itulah senang kalau kau sebagai kawan , mun kau gerek aku , payah payah haha ,. sikpat di sumpah agik , alu marah kau lak, confirm nak ? haha , aok jak gkk -.- hohohoho !

MALAM TOK AKU BERASA HAPPY GEGILAK SEBAB ADA EYJAL TEMANI AKUU . HAHA! ADA JUAK BERINSUT KREDIT AKU RIETOK TEK SAMPEI HABIS LALOO , RANGKAK JUAK SI EYJAL YAA OHH HAHAHA ! AND I MISS HIS WORD .
 ' ILOVEYOU, BALAS GIK PA PADAH AKU TEK ' HAHA . AKU RINDU LAA WORD YAA ,. 

SUMPAH AKU SAYANG KAU SAMPAI MATIIII ;D 

bye . iloveyou shahnierzall 

0 comments:

Post a Comment