Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 26, 2011

nothing at moment

story about you ! HAHAHA . pajaklaa . broken english jak upa yaa . HAHA ! XD . 

pa ceta ku ? awhhh ! ceta tentang aku text dengan EX ku jak . waa ! rie marik aku text dengan nyaa lokk . huu :) . aku heran apahal nya text dengan aku sedangkan nya ada gerek baa . esh esh! nya madah dengan aku yang nya rindu dengan aku . arhhh ! umm :( . aku ceta sedikit tentng text aku lokk . wehee !

ex : mqom .
eyna : komslm . hee . 
ex : pakaba ? baet ou ?
eyna : aok . baet jak . kitak laa ?
ex : baet juak . 
eyna : ou ? gney tak dgn geek tak ? baet jak ?
ex : aok . baet juak . rindu mek mao arn kitak agik .
eyna : arhh ! pahal laa ? benda yaa dah berlalu setaun baa .
ex : sik mek tao . mek x dpat lupak kitak baa .
eyna : hmm . paplh yaa ?
ex : aee ! kenak tuka tajukk ?
eyna : sikda kenak . sik mao mek nenga yaa . kitak ada gerek baa . kamek pun ada . so ? kitak pertahankan jak hubungan kitak yaa okee :)
ex : tangga upa laa .
eyna : oritee . hmm . kenak kitak ajak mek break dolok ?
ex : sik taok .
eyna : ouhh . k k . 
ex : mek sik dapt lupak kitak . mun lah kitak sikda geek nak ? sanggup mek break dengan nya nektok . sebab mek agik sayang dengan kitak ! susah mao lupak kitak baa . hmm . klarhh . mek tido lokk . bye . syg kitak .
eyna : *sik ku eply ehk* , hmmm

kan kan ? pa dah jadi ? kenak kau break dengan aku dolokk ? sapa suroh kau mabok ? kan dah menjadi benda pyaa . hmm :( . aku tao kau sikdapat melupak aku . aku pun pya tapi aku cuba untuk lupakk kau . im soryy for want i do to you ! im sorry :(


lasly :
eyna gendotgendot

0 comments:

Post a Comment