Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 4, 2011

miss this moment

yah ! berdebu saya punya blog wohh . aiyaa ! ini susah mao ator ini . HAHAHA ! *klakacinagila* . bahahaha !

stop talking nothing k . aku nak ceta sumthing tokk . aaa ! benda tok aku sikdapat lupak laa . yersehh ! banyak laa ceta aku . aku listkan dibah tokk .

1) handphone aku nyau
2) happy with boyfie n geng

kita cerita nok 6be 1 dulokk . HAHA !

1) HANDPHONE AKU NYAU ;(

aa ! tok kesah aku di sekolah . waktu yaa time PAI(agama islam) . aku waktu yaa nekan nak ? waktu masa pertama aku agik macam beasa . kali nanga waktu time masa kedua , palak aku atang high ! akaii . susah nak napok gik waktu yaa . gila babeng naa ! HAHAHA ! abis masa kedua mekurnag rehat nak ? dah laa hp aku lupak baa meja kawan ku si Shaf yaa tekk . aduhh ! alu nya ngagak aku . nya berik hp yaa dengan aku . aku jawab ' paal gak ku?' Shaf jwb ' aku nak merik hp kau tokk' aku 'aee ! gney leh lupak' Shaf ' kau yaa ehk.' . aduhh ! dah time rehat aku terus jalan jalan arn dak MIA, YAYYAH n banyak agik baa . abis time rehat aku terus balit kelas laa . aduhh ! start yaa time sejarah , aku nanga pun si pengawas gila yaa bok kas blid dari bilik guru . aduhh ! dah nerves aku time yaa . sekali masok cikgu disiplin mdh ada spotchek mengejut , waht da hell ! HURHH ! aku arn mia kenak spotchek terokk . akaii ! abis mekurang spotchek nak , nama aku dengan mia kenak tunggah cikgu yaa . nya mdh 'kamu dua sabrina keluar kelas sekejap' . keluar laa aku tekk . tangan aku aoutomatik keluar engkah hp dibah meja besi . nindak kantoi ! babi naa . salah aku juak nak ? yahh ! dah laa aku bergegar siktao paal . arghh ! dah laa . aku stop benti cita yaa . molah aku rindu dengan hp yaa . 

 tok hp nya ? arghh ! bai



tuka topikk . wehee ! HAHAHA ! XD

2) HAPPY WITH BOYFIE N GENG
 yah ! 2/04/2011 hari yang papling best tao sik ? aa ! aku meluangkan masa dengan geng aku rah PARKSON . waa ! sikdapat aku melupak waktu yaa . tapi . waktu hari yaa juak abang aku pergi ke KL . kerja dengan abang aku nok sorang yaa . aku lonely sikda teman k kelae baa . HAHAHA ! sikpa . janji palak nyaman sikda abang rah umah . HAHHAHA ! dah . ceta gik rah FUCKSON yaa . words geek ku yaa . terada jak nuka PARKSON jadi FUCKSON , akai bubut ! gila kali itu olang ,. HAHHAHA ! aku rah cta start jam kol 12 lebeh aku datang . aehh ! jam pun mao di crita tokk . blablabla ;P . arghh ! sikdpat aku melupak tentang semua tok . HAHA ! 


ada nanga sik beg yaa ? aku suka gilababeng dengan benda nok di atas yaa . arr ! laki aku janji nak meli dengan aku time bulan 6 lak . aee ! bulan birthday aku yaa . akaii ! pazen kali . HAHA ! sikpa . janji aku dapat . agik lamak mao nunggu bulan 6 baa . 2 bulan agik yaa . huu :(


contoh nya pya laa . tapi ada tali k gantong rah leher jak . aa ! nok rah ats tok pun sama juak . aku mao gegilak . k engkah hp baa . aaa !~ sik saba mao amik yaa dari kedei cina , HAHAHA ! 

bhaa ! saya OFF dulu . kelak aku update blog tok agikk . bai bai ^^


0 comments:

Post a Comment