Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 28, 2011

not u in my heart :(

hye kitak ! HAHA ! bah . lamk dah sik update blog tokk ehk . hmm . aku just nak update apa yang patut k . malas aku nak ceta panjang lebar baa . not in mood embak padah urang tek kenokkk ! HAHAHA XD

bha . aku ceta tok jak . aku dah break arn eyman or man or edmund or BIE ! :( . hmm . yha jakkk . aku sikdapat mao lupak kau sayang . embak padah kau pun , benda nok aku lepas sik akan aku ambik balit nak ? so? aku pergi laa kerja aku nok dlokk . hmm :'( . aku dah bergerek arn kau selamak 2bulan 3minggu 5hari . lamak yaa kaa ? bagi aku lamak laa juak . hmm :( . its okeyy baa . yha hak nya untuk memisahkan aku nak ? AKU REDHA ! :)


bha ! im off to the facebook again . yayayay ! BUT MY HEART STILL MISH YOU :)

0 comments:

Post a Comment