Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 21, 2011

penasuk :)

assalamualaikum xD


hai korang ? pa kaba ehh XD heee ! aku rindu dengan blogger aku ehh . berdebu debu dah blog tok baa ;D HAHA ! aku nak nyapu uras dalam blog tok . yerr :)

sori laa geng , aku menghilang selama seminggu . start 14.11.2011 campe 21.11.2011 aku sikda rah Bintangor . aku g Penasuk . Kampong dak Laki aku ehh :) and , AKU ETURN BALIT DENGAN MYBOO pada 14.11.2011 ya . hee <3 sayang kau ! best dekat sinun oi . aku dapat kawan baru , yeayy and aku dapat bertemu dengan MySyg ku ba . hee <3 setiap malam aku temu dengan nya , aku bergurau senda dengan nya . nang best laa . tapi keadaan dekat sinun ukan dekat kita ctok, sinun sikda aek paip ba , kita mesti mandik air hujan , air telaga and air sungai . mandik rah wap agik eh . NANG BEST ;D laki aku madah , mun mandik air telaga ya , boh lamak lak , takut hitam , tapi sikda juak aku . hitam nak? haha ;) aku dapat geng baru sinun ba , aku kenal dengan meak indon juak tapi indon ya sikda sombong . peramah sidak ya ba . adeh adeh . aku dah mula rindu dengan Kampong Penasuk :( terutama kalinya dengan MyBoo ehh :( start aku datang sinun aku kedak orang sakai jak , nindak agik , macam-2 jak orang di tangga ku sinun , sidak ya semua ada perangei sidak empun . haha ! tapi nang best laa diam cya walaupun sinun panas ba . panas ya cabaran aku dekat sinun . yerr :) hmm , pa gik woh? ouk laa . aku ada nama diberik orang sinun , HAHA ! mok tao ? tok eh : APAM, ANA, KITTYBUM , NAA, CANNIBAL, aku pun heran pahal orang merik nama pya dengan aku . HAHA ! tapi aku akan merindui nama-2 ya baa xD terlalu banyak kenangan aku dekat sinun ba . siktaok camnie aku mok cerita dengan takurang tok baa . hari yang paling menyedihkan time hari Ahad ba , aku last temu dengan myBoo aku ba , aku lepas semua rindu aku dekat nya , nya padah dengan aku , 'kenak awal lak pulang syg?' jawab aku ' hmm . mak nyuroh plg awl ba' bunyi nya kedak sikmok nyuroh pulang Bintangor jak . time ya nya gurin tas paha aku , nya tarit tangan aku , di cium nya tangan kita , kas ya digigit nya tangan kita , pakaa ? haha . aku rindu baa dengan nya . arie ahad laa last aku temu dengan nya :( . kinektok , aku nunggu masa masok sekolah jak agik , unyok temu dengan nya . hope mekduak kekal . amin :D tapi nak ? mak nurul nyuroh aku g sinun agik sebab ada orang nikah ba , ahh ! aku mok g sinun agik ba . aku rindu dengan suasana kampong ya , and aku rindu dengan kawan , and aku rindu dengan myboo ehh . hmm :) 

sigek agik , MALAYSIA menang wooo :) suka aku ehh . iloveyou Malaysia baa ! HAHAHA ! tapi aku lebih sayang dengan MyBoo okee :) sikkan terlupakk nama nya , hee :)

yajak apat ku cerita dengan takurang . aku nak tido , aku lelah xD aku rindu dengan kawan-2 and MyBoo aku dekat Penasuk <3 hope takurg baet cya oi xD aku doakan yang terbaik ;) hehe . byee .

#sori sikda amik picture dekat sinun , aku lupak embak kamera baa :) hanya tinggal kenangan !

0 comments:

Post a Comment