Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 2, 2011

ilovethisstorymory

assalamualaikum ;D


hye korang ? hehe ;D pakabo ? yerrr xD kerek bunyi aku HAHAHA! aku nak cerita tentang satu cerita yang menarik . maok taok apa ? haha ! first time aku masok PAWAGAM! AKU KESAKAIAN ENTAM EA >,< HAHAHA! gila sik aku entam ea ? akaii ! tapi best mun dapat date dengan gerek ku time ea , sejok pokk! haha ! kerem kaki ku entam ea xD tambah agik aku nanga cerita yang aku mula mula sik suka ;D hehe. aku pun siktaok cerita apa ya >.< haha! tok cerita ea tentang TWILIGHT -BREAKING DAWN - siobihhh ~ terbaik cerita tok ;D HAHA ! aku alu suka nanga cerita tok . kisah pengorbanan sepasang kekasih ;D paling sweet , suka , love ku nenga ea laki ya madah 'aku sikpat hidup tanpa kau bella' ya Allah ! memang sweet baa xD hehe . alangkah indah nya mun hidup aku kedak cerita tok tapi kisah cerita tok kedak vampire dengan manusia pnde bertukar ea #sik ku taok juak camni nak madahh HAHA! tapi tapi tapi AKU SUKA TENGOK CERITA TOK ! best baa . mula mula aku ingat cerita tok memboringkan paduhal membestkan aku YERRR! haha ! nang happy ku nanga ea . mun cerita tok ada Part 2 aku mok nanga HAHA ! aku mok nanga baa ;D rasa sikmok angkat dari kerusi yaa aku malam tadik ;D HAHAHAH ! memang besttt :)



sweet story ILOVEYOU ! HAHAHA ! kerekk aku ;D hehe lain kali maok agik aku nanga cerita tokkk ;D HAHAHA ! kbye :)

0 comments:

Post a Comment